Annonse
![](https://eurobonusguiden.no/wp-content/uploads/2024/05/logo-betalo-1024x216-1.png)
For noen dager gikk vi ut med en nyhet hvor 200 personer fikk være med på en forhåndslansering av den nye betalingstjenesten Betalo.
Her er driftsmelding fra Betalo 05.11.24:
Kjære kunde,
Vi ønsker å informere deg om at det for øyeblikket er et problem som påvirker muligheten til å tjene Eurobonus-poeng når du bruker SAS Eurobonus Mastercard gjennom Betalo. Vi beklager virkelig dette og jobber aktivt for å få løst problemet så raskt som mulig. Vi vil holde deg oppdatert og varsle deg straks poengopptjeningen er i orden igjen.
For de som ikke har mottatt sine bonuspoeng, tilbyr vi muligheten til å kontakte oss for å få serviceavgiften kreditert.
Dersom du har et annet kort som du ønsker å teste for poengopptjening, er du velkommen til å prøve det gjennom Betalo. Vi setter stor pris på om du gir oss beskjed dersom du får poeng, eller ikke. Hvis poeng ikke opptjenes, vil vi kreditere serviceavgiften.
Denne forhåndslanseringen ble gjennomført nettopp for å avdekke eventuelle problemer på et tidlig stadium og for å samle tilbakemeldinger fra brukere, slik at vi kan sikre en god og stabil tjeneste før en bred lansering. Mindre tekniske utfordringer er en naturlig del av en forhåndslansering, men vi jobber kontinuerlig for å gi deg den beste opplevelsen så raskt som mulig.
Vi vil også gjøre oppmerksom på at poengopptjeningen til Eurobonus i stor grad ligger utenfor vår kontroll. SEB, som utsteder SAS Eurobonus Mastercard, har fullt ansvar for å bestemme hvilke transaksjoner som er poenggivende og for de tekniske systemene bak poengoverføringen. Dette betyr at det alltid er opp til kortutgiveren å avgjøre hva som kvalifiserer for poengopptjening.
Har du spørsmål eller bekymringer, ta gjerne kontakt med oss. Vi setter pris på din tålmodighet og deltakelse i vår forhåndslansering.
Med vennlig hilsen,
Team – Betalo