STATUSMATCH-FORESPØRSEL
Kampanje 2. juli – 30. august
Benytt muligheten til å matche ditt Frequent Flyer-nivå i et annet program til SAS EuroBonus Sølv eller Gull.
For å lære mer om EuroBonus – besøk flysas.com og klikk på EuroBonus i toppmenyen.
Fra 1. september vil din SAS EuroBonus Sølv også gi deg SkyTeam Elite, og din SAS EuroBonus Gull vil også gi deg SkyTeam Elite Plus.
Ansvarsfraskrivelse: Alle fordeler inkludert bortsett fra giveaway-medlemskap. Matchingen teller ikke mot livstidsgull.
Du kan søke om en StatusMatch i EuroBonus hvis du har:
- Star Alliance Sølv (til EuroBonus Sølv)
- Star Alliance Gull (til EuroBonus Gull)
- OneWorld Ruby (til EuroBonus Sølv)
- OneWorld Sapphire eller Emerald (til EuroBonus Gull) med ett av flyselskapene/frequent flyer-programmene du kan velge i nedtrekksmenyen i neste steg.
Generelle kvalifikasjoner:
- Du må bo i ett av de valgbare landene.
- Kampanjen er ikke for forlengelse/oppgradering av et nåværende Sølv- eller Gullnivå i EuroBonus. Standard kvalifikasjoner gjelder.
- Du er minst 18 år gammel.
- Vær medlem av et kvalifiserende nivå i frequent flyer-programmene å velge fra.
- Du har vært medlem i minimum 3 måneder i programmet du statusmatcher fra.
Behold ditt nye nivå i EuroBonus over lengre tid: Hvis din EuroBonus-konto er kvalifisert for statusmatch, vil den oppgraderes til enten Sølv eller Gull til 31. mars 2025. For å beholde ditt nye nivå lenger (din nåværende kvalifikasjonsperiode + din fulle neste kvalifikasjonsperiode), må du oppfylle kvalifikasjonene nedenfor:
Flykvalifikasjon (fra 2. juli 2024):
- Sølv: Minimum 2 fløyet SAS-flyvninger innen 31. mars 2025.
- Gull: Minimum 5 fløyet SAS-flyvninger innen 31. mars 2025.
Hvis du ikke oppfyller kravet, vil ditt nivå bli tilbakeført til ditt opprinnelige nivå i EuroBonus.
Prosess for statusmatch:
- Fyll ut dette skjemaet og send inn.
- Hvis generelle kvalifikasjoner er oppfylt, vil du motta resultatet umiddelbart. Hvis vi trenger mer informasjon, vil du motta en e-post som ber om:
- Bilde av ditt Frequent Flyer-kort ELLER skjermbilde fra din profil. Ditt nivå, lojalitetsnummer og navn må være synlig.
- Kontoutskrift fra dine lojalitetstransaksjoner som viser aktivitet de siste 90 dagene.
- Kopi av pass (europeisk, eller hvis utenlandsk: utenlandsk pass + bevis på opphold i Europa) Navn, fødselsdato, nasjonalitet og utløpsdato må være synlig. Passnummer kan skjules. Når alle forespurte dokumenter er sendt til oss, vil vi gjennomgå dem. Dokumentene slettes etter verifikasjon.
Tillat opptil 10 virkedager for å behandle din søknad når vi har mottatt alle eventuelt forespurte dokumenter. Du vil motta en bekreftelse på e-post om at vi har mottatt din søknad. Når gjennomgangen er ferdig, vil du motta en endelig e-post med status på din søknad.
Ved å sende inn denne forespørselen godkjenner du at vi vil bruke de innsendte dataene, lagre dem kryptert og verifisere og behandle din søknad. Når søknaden din er gjennomgått, vil dataene beholdes i maksimalt 120 dager for å oppfylle våre databehov og etterbehandlingsaktiviteter.
Vennligst merk at all kommunikasjon etter at skjemaet er sendt inn, skjer via eb.statusmatch@sas.se, så sørg for å hvitliste vår dedikerte e-postadresse. Hvis du har sendt inn skjemaet og ikke mottatt en e-post fra oss innen 48 timer, vennligst sjekk søppelpostmappen.
FAQ
- Mister jeg statusen allerede er opparbeidet hos nåværende flyselskap ved å søke statusmatch til et annet?
- Nei, flyselskapene konkurrerer om deg som kunde slik at du beholder status begge stede.
- En statusmatch kommer ofte med en “challenge” der du må bestille en reise innenfor en bestemt tidsperiode for å beholde statusen.
Annonse